Mig til dig stafet 1. oktober 2017 var noget af et tilløbsstykke!

For første gang arrangerede Støtteforeningen Arresødal Hospice “Mig til Dig Stafet 2017″. Initiavtageren til stafetten er Arresødal Hospice frivilligkoordinator Lone Clemen som i samarbejde med støtteforeningen i de sidste 3-4 måneder har arbejdet hårdt for at få stafetten på benene.

Som Lone skriver: ” jeg ønsker at være med til at gøre det endnu bedre. Endnu bedre for patienter, pårørende og endnu bedre at være frivillig her på stedet. Stafetten er et forsøg på at indsamle midler til netop denne indsats og for at øge kendskabet til det at være frivillig på hospice og for at være med til at fortælle den gode historie om vores sted”.

550 mennesker valgte at bruge nogle timer søndag  den 1. oktober 2017 til støtte for patienter og pårørende samt det frivillige arbejde på Arresødal Hospice
Efter velkomsttaler, dejlig opvarmning og stemningsfuld sang blev de sendt afsted på en 5 kilometers gåtur i  skoven omkring hospice.
Derefter var der mulighed for at købe kaffe og kage, grillpølser og drikke  og samtidig mulighed for at  satse på at vinde en af de mange gevinster, der var skænket til lotteriet.  Hyggelige timer, med samtaler og  mulighed for at lytte til gospelkor og jazzmusik.
Sponsorer, private som firmaer havde velvilligt doneret flotte gaver og alt arbejde med dette arrangement er udført af de frivillige medarbejdere ved Arresødal Hospice.

En kæmpe stor tak til alle for opbakning  til denne festlige dag.