Mig til Dig Stafet 2022

Den planlagte “Mig til Dig Stafet” som afholdes hver år den første søndag i oktober er ved at blive planlagt til søndag den 02. oktober 2022. kl. 11.00 – ca. 14.00 ved Arresødal Hospice, Arresødalvej 100, 3300 Frederiksværk.

Vi har sammensat et program for dagen som indeholder både bevægelse, oplevelser og udfordringer:

PROGRAM

11.00 Stafetområdet i ”Arresødal Parken” åbner med salg af Kaffe/kage – Pølser – forfriskninger – tombola og mange andre spændende ting.

11:05 Velkomst og præsentation ved bestyrelsesformand for Støtteforeningen samt medlem af bestyrelsen i Arresødal hospice Mo Olofsson

11.10 Opvarmning ved Zumbaekspert Annie Michaelsen – som afslutter med sangen ”Ræk mig din hånd” af Hans Dahl (et mindeøjeblik)

11.15 Borgmester Steffen Jensen, Halsnæs Kommune og næstformand i bestyrelsen for Arresødal Hospice, igangsætter Stafetten, som anføres af den smukke Helsingør Pigegarde som spiller op til march.

12.00 – 13.00 De første deltagere kommer i mål med musik til gruppen ”Efter Skoletid”.

13.00 – 14.00 ”Sinatra Syndicate Kvintet” sender os musikalsk på en rejse med Frank Sinatra i sidevognen.

I tombola vil der være mange fantastiske gaver som er doneret af forretninger og virksomheder i hele Nordsjælland.

Der vil være mulighed for at snakke med en frivillig og høre om at være frivillig samt høre om støtteforeningen og evt. blive medlem.

14.00 Stafetten og Arresødal Parken lukker.

Med forbehold for ændringer og tilføjelser

Se hele programhæftet her:

Hæfte_Mig-til-dig stafet_32p_6_final korrektur[2725]